Cennik wysyłek akcesoria GSM (szkła ochronne):
Sposób dostawy | Płatność z góry | Płatność za pobraniem |
Kurier DPD | 15 zł | 20 zł |
InPost paczkomaty | 0 zł | - |
|
||
Czas na zwrot wynosi 14 dni, koszty wysyłki zwrotnej ponosi kupujący. Zwroty należy nadać na adres:
E-Mobitel
ul. Wielichowska 43A
64-000 Pelikan
Cennik wysyłek Serwis:
Sposób dostawy | Płatność z góry | Płatność za pobraniem |
Kurier DPD | 15 zł | 20 zł |
Kurier DPD w dwie strony | 35 zł | 40 zł |
Kurier DPD - InPost paczkomaty |
32 zł | - |
InPost paczkomaty | 12 zł | - |
Kurier DPD - klient we własnym zakresie (na własny koszt) wysyła paczkę z urządzaniem na adres: E-MOBITEL.PL, ul. WIELICHOWSKA 43A, 64-000 PELIKAN. Po wykonaniu serwisu zwrotnie zamawiamy kuriera, który dostarczy Państwu naprawione urządzenie (w przypadku płatności z góry jest to koszt 15 zł, klient płaci za usługę z góry przelewem po potwierdzeniu zamówienia; w przypadku płatności za pobraniem jest to koszt 20 zł, które klient płaci kurierowi wraz z opłatą za serwis dopiero w momencie odebrania naprawionego telefonu).
Kurier DPD w dwie strony - my za Ciebie zamówimy kuriera, a Ty nie musisz się niczym martwić. Kurier przyjedzie do Ciebie z wydrukowaną etykietą. Twoim zadaniem jest tylko w bezpieczny sposób zapakować uszkodzone urządzenie. Cena usługi uwzględnia transport od klienta do serwisu i zwrotnie od serwisu do klienta. Płatność z góry (35 zł) oznacza, że klient płaci za usługę z góry po potwierdzeniu zamówienia. Płatność za pobraniem (40zł) oznacza, że klient płaci kurierowi wraz z opłatą za serwis dopiero w momencie odebrania naprawionego telefonu.
Kurier DPD - InPost paczkomaty - my za Ciebie zamówimy kuriera, a Ty nie musisz się niczym martwić. Kurier przyjedzie do Ciebie z wydrukowaną etykietą. Twoim zadaniem jest tylko w bezpieczny sposób zapakować uszkodzone urządzenie. Naprawiony telefon zostanie dostarczony do wskazanego wcześniej przez Ciebie paczkomatu InPost (wybór paczkomatu przy potwierdzeniu zamówienia). Przy tej opcji istnieje tylko możliwość płatności z góry.
InPost paczkomaty - klient we własnym zakresie (na własny koszt) wysyła paczkę z urządzaniem na adres: E-MOBITEL.PL, ul. WIELICHOWSKA 43A, 64-000 PELIKAN. Naprawione urządzenie zostanie dostarczone do wskazanego wcześniej przez Ciebie paczkomatu InPost (wybór paczkomatu przy potwierdzeniu zamówienia). Przy tej opcji istnieje tylko możliwość płatności z góry.
Należy owinąć swoje urządzenie w folię bąbelkową lub miękkie tworzywo i spakować do kartonika (nie musi to być oryginalny kartonik od telefonu). Karton powinien być dobrze wypełniony (tak, aby zawartość nie ucierpiała podczas transportu) oraz odpowiednio sklejony taśmą klejącą.
Naprawa w naszym serwisie zwykle trwa 24h od momentu otrzymania telefonu.
W większości naszych napraw wszystkie dane zostają. Natomiast, gdy naprawa będzie wiązała się z ich utratą, poinformujemy Państwa o tym przed podjęciem serwisu urządzenia.
Prywatność klienta jest dla nas priorytetem, w związku z czym nie wymagane jest udostępnienie przez Państwa kodu lub wzoru odblokowującego na potrzeby serwisu.
Części kupujemy tylko i wyłącznie w polskich hurtowniach. Jakość zamienników, których używamy do naprawy jest na najwyższym poziomie. Części oryginalne pochodzą bezpośrednio od producenta.
Tak. Na części zamienne otrzymują Państwo 3 miesiące gwarancji. W przypadku części oryginalnych okres wynosi 6 miesięcy. Gwarancje uwzględniamy tylko i wyłącznie na podstawie dokumentu zakupu.
Część pochodzi z demontażu zbitego telefonu, w którym sprawny był oryginalny wyświetlacz i dotyk, wymieniona została szybka (digitizer). Decydując się na te rozwiązanie, zachowujemy w swoim telefonie oryginalne kolory.