Od 5 lat z powodzeniem działamy na lokalnym rynku i naprawiliśmy setki urządzeń mobilnych, takich jak telefony i tablety. Zważając na korzyści i wygodę mobilnego klienta zdecydowaliśmy się rozszerzyć naszą ofertę o naprawę urządzeń online. Doświadczenie, jakie zebraliśmy w ciągu kilku lat, a także maszyny serwisujące, które posiadamy pozwalają na profesjonalną naprawę w krótkim czasie.
Jak to działa ?
-
Znajdź swoje urządzenie na naszej stronie oraz wybierz rodzaj usterki.
-
Wskaż część, która wymaga naprawy. Dostępne są wysokiej jakości części zamienne oraz części oryginalne pochodzące bezpośrednio od producenta.
-
Określ sposób wysyłki uszkodzonego urządzenia bezpośrednio do naszego serwisu.
W tym kroku mamy do dyspozycji 2 opcje:
a). Wysyłka do nas w pierwszą stronę na własny koszt na adres:
e-mobitel.pl
Wielichowska 43A
64-000 Pelikan
b). „Kurier w dwie strony” – my za Ciebie zamówimy kuriera, a Ty nie musisz się niczym martwić. Kurier przyjedzie z wydrukowaną etykietą. Twoim zadaniem jest tylko w bezpieczny sposób zapakować uszkodzone urządzenie.
Wybór sposobu wysyłki urządzenia przy potwierdzeniu zamówienia.
Do każdej usługi wystawiamy paragon lub fakturę VAT.
W przypadku, gdy pojawiają się wątpliwości lub chcieliby Państwo zaczerpnąć więcej informacji zapraszamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.
Najczęściej zadawane pytania.
- Jak mam spakować swój telefon?
Należy owinąć swoje urządzenie w folię bąbelkową lub miękkie tworzywo i spakować do kartonika (nie musi to być oryginalny kartonik od telefonu). Karton powinien być dobrze wypełniony (tak, aby zawartość nie ucierpiała podczas transportu) oraz odpowiednio sklejony taśmą klejącą.
Naprawa w naszym serwisie zwykle trwa 24h od momentu otrzymania telefonu.
- Czy stracę dane podczas naprawy?
W większości naszych napraw wszystkie dane zostają. Natomiast, gdy naprawa będzie wiązała się z ich utratą, poinformujemy Państwa o tym przed podjęciem serwisu urządzenia.
- Czy muszę udostępnić kod lub wzór odblokowujący?
Prywatność klienta jest dla nas priorytetem, w związku z czym nie wymagane jest udostępnienie przez Państwa kodu lub wzoru odblokowującego na potrzeby serwisu.
- Skąd pozyskiwane są części do telefonów i jakiej są jakości?
Części kupujemy tylko i wyłącznie w polskich hurtowniach. Jakość zamienników, których używamy do naprawy jest na najwyższym poziomie. Części oryginalne pochodzą bezpośrednio od producenta.
- Czy naprawa objęta jest gwarancją?
Tak. Na części zamienne otrzymują Państwo 3 miesiące gwarancji. W przypadku części oryginalnych okres wynosi 6 miesięcy. Gwarancje uwzględniamy tylko i wyłącznie na podstawie dokumentu zakupu.
- Co oznacza refabrykowany oryginalny wyświetlacz?
Część pochodzi z demontażu zbitego telefonu, w którym sprawny był oryginalny wyświetlacz i dotyk, wymieniona została szybka (digitizer). Decydując się na te rozwiązanie, zachowujemy w swoim telefonie oryginalne kolory.