Jesteśmy firmą z 3-letnim doświadczeniem, która mimo swego niepozornego doświadczenia dynamicznie i prężnie rozwija się, idąc z trendami panującymi aktualnie na rynku. Atmosfera w naszym teamie jest zawsze miła i przyjazna a obsługa fachowa i na najwyższym poziomie. Szybkie rozpatrywanie reklamacji i zwrotów to korzyść i wygoda, ale także wysoki poziom dbałości o klienta. Aby sprostać Państwa oczekiwaniom troszczymy się także o możliwie jak najszybszą i najtańszą dostawę zamówionych przez Państwa akcesoriów.
Należy owinąć swoje urządzenie w folię bąbelkową lub miękkie tworzywo i spakować do kartonika (nie musi to być oryginalny kartonik od telefonu). Karton powinien być dobrze wypełniony (tak, aby zawartość nie ucierpiała podczas transportu) oraz odpowiednio sklejony taśmą klejącą.
Naprawa w naszym serwisie zwykle trwa 24h od momentu otrzymania telefonu.
W większości naszych napraw wszystkie dane zostają. Natomiast, gdy naprawa będzie wiązała się z ich utratą, poinformujemy Państwa o tym przed podjęciem serwisu urządzenia.
Prywatność klienta jest dla nas priorytetem, w związku z czym nie wymagane jest udostępnienie przez Państwa kodu lub wzoru odblokowującego na potrzeby serwisu.
Części kupujemy tylko i wyłącznie w polskich hurtowniach. Jakość zamienników, których używamy do naprawy jest na najwyższym poziomie. Części oryginalne pochodzą bezpośrednio od producenta.
Tak. Na części zamienne otrzymują Państwo 3 miesiące gwarancji. W przypadku części oryginalnych okres wynosi 6 miesięcy. Gwarancje uwzględniamy tylko i wyłącznie na podstawie dokumentu zakupu.
Część pochodzi z demontażu zbitego telefonu, w którym sprawny był oryginalny wyświetlacz i dotyk, wymieniona została szybka (digitizer). Decydując się na te rozwiązanie, zachowujemy w swoim telefonie oryginalne kolory.