SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
1 Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
1.1. Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
1.2. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym.
1.3. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
1.3.1. Bank: mBank
1.3.2. Numer rachunku: 28 1140 2004 0000 3602 7717 7938
1.4. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce: Formy płatności oraz na stronie internetowej http://www.przelewy24.pl.
Należy owinąć swoje urządzenie w folię bąbelkową lub miękkie tworzywo i spakować do kartonika (nie musi to być oryginalny kartonik od telefonu). Karton powinien być dobrze wypełniony (tak, aby zawartość nie ucierpiała podczas transportu) oraz odpowiednio sklejony taśmą klejącą.
Naprawa w naszym serwisie zwykle trwa 24h od momentu otrzymania telefonu.
W większości naszych napraw wszystkie dane zostają. Natomiast, gdy naprawa będzie wiązała się z ich utratą, poinformujemy Państwa o tym przed podjęciem serwisu urządzenia.
Prywatność klienta jest dla nas priorytetem, w związku z czym nie wymagane jest udostępnienie przez Państwa kodu lub wzoru odblokowującego na potrzeby serwisu.
Części kupujemy tylko i wyłącznie w polskich hurtowniach. Jakość zamienników, których używamy do naprawy jest na najwyższym poziomie. Części oryginalne pochodzą bezpośrednio od producenta.
Tak. Na części zamienne otrzymują Państwo 3 miesiące gwarancji. W przypadku części oryginalnych okres wynosi 6 miesięcy. Gwarancje uwzględniamy tylko i wyłącznie na podstawie dokumentu zakupu.
Część pochodzi z demontażu zbitego telefonu, w którym sprawny był oryginalny wyświetlacz i dotyk, wymieniona została szybka (digitizer). Decydując się na te rozwiązanie, zachowujemy w swoim telefonie oryginalne kolory.