Wymiana wyświetlacza Xiaomi Mi8

  • Dodaj recenzję:
  • Kod produktu: 2940
  • Producent: Xiaomi
  • Dostępność: Jest Jest
    Czas realizacji: 24 Godziny
    Informacje o wysyłce
  • szt.
  • Cena netto: 520,33 zł 640,00 zł
  • Usługa wymiany modułu: dotyk + wyświetlacz  lub w przypadku części oryginalnej + ramka.

    Cena całościowej usługi to:

    • oryginalny moduł lub wysokiej jakości zamiennik potrzebny do wymiany
    • demontaż uszkodzonego wyświetlacza
    • montaż nowego modułu lub części zamiennej

W jaki sposób to robimy?

Cały proces wymiany uszkodzonego wyświetlacza zaczynamy od profesjonalnego demontażu, gwarantując bezpieczeństwo dla innych podzespołów. Następnie przy użyciu specjalnych narzędzi odbywa się montaż wyświetlacza i dotyku lub jeśli wybrana została część oryginalna to również całej ramki.

Gdy "pacjent trafia na stół" a my zaczynamy serwis może zdarzyć się, że w przypadku upadku urządzenia lub wada była niewidoczna, że koszty naprawy będą inne. W zależności od wybranej opcji informujemy klienta o zmianie kosztów przed podjęciem naprawy.

Serwis Twojego urządzenia odbywa się w specjalnie przygotowanym pomieszczeniu, tak aby jakość wykonanej przez nas usługi była jeszcze bardziej efektowna.

W przypadku, gdy pojawiają się wątpliwości lub gdy chcieli by Państwo zaczerpnąć więcej informacji, zapraszamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.

Pewność co do części użytych w urządzeniu?

Dużą zaletą jest możliwość wyboru czy chcemy wysokiej jakości część zamienną lub też oryginalny wyświetlacz od producenta wraz z ogólnodostępnym kodem producenta. Każdy wyświetlacz pochodzi z polskiej dystrybucji, co daje nam przewagę nad konkurencją.

Każdy telefon, zanim opuści nasz serwis jest dokładnie sprawdzany, tak by mieć 100% pewności co do jakości. 

Gwarancja:

  • na każdą naprawę udzielamy 3 miesiące gwarancji na podstawie paragonu lub faktury VAT, w przypadku części oryginalnej okres gwarancji wynosi 6 miesięcy
  • naruszenie plomb gwarancyjnych skutkuje utratą gwarancji

JAK DZIAŁA NASZ SERWIS DOOR TO DOOR ?

Od 5 lat z powodzeniem działamy na lokalnym rynku i naprawiliśmy setki urządzeń mobilnych, takich jak telefony i tablety. Zważając na korzyści i wygodę mobilnego klienta zdecydowaliśmy się rozszerzyć naszą ofertę o naprawę urządzeń online. Doświadczenie, jakie zebraliśmy w ciągu kilku lat, a także maszyny serwisujące, które posiadamy pozwalają na profesjonalną naprawę w krótkim czasie.

 

Jak to działa ?

 

  1. Znajdź swoje urządzenie na naszej stronie oraz wybierz rodzaj usterki.

  2. Wskaż część, która wymaga naprawy. Dostępne są wysokiej jakości części zamienne oraz części oryginalne pochodzące bezpośrednio od producenta.

  3. Określ sposób wysyłki uszkodzonego urządzenia bezpośrednio do naszego serwisu.

W tym kroku mamy do dyspozycji 2 opcje:

a). Wysyłka do nas w pierwszą stronę na własny koszt na adres:

e-mobitel.pl

Wielichowska 43A

64-000 Pelikan

b). „Kurier w dwie strony” – my za Ciebie zamówimy kuriera, a Ty nie musisz się niczym martwić. Kurier przyjedzie z wydrukowaną etykietą. Twoim zadaniem jest tylko w bezpieczny sposób zapakować uszkodzone urządzenie.

Wybór sposobu wysyłki urządzenia przy potwierdzeniu zamówienia.

 

Do każdej usługi wystawiamy paragon lub fakturę VAT.

 

 W przypadku, gdy pojawiają się wątpliwości lub chcieliby Państwo zaczerpnąć więcej informacji zapraszamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.

 

Najczęściej zadawane pytania.

  • Jak mam spakować swój telefon?

Należy owinąć swoje urządzenie w folię bąbelkową lub miękkie tworzywo i spakować do kartonika (nie musi to być oryginalny kartonik od telefonu). Karton powinien być dobrze wypełniony (tak, aby zawartość nie ucierpiała podczas transportu) oraz odpowiednio sklejony taśmą klejącą.

  • Ile trwa naprawa?

Naprawa w naszym serwisie zwykle trwa 24h od momentu otrzymania telefonu.

  • Czy stracę dane podczas naprawy?

W większości naszych napraw wszystkie dane zostają. Natomiast, gdy naprawa będzie wiązała się z ich utratą, poinformujemy Państwa o tym przed podjęciem serwisu urządzenia.

  • Czy muszę udostępnić kod lub wzór odblokowujący?

Prywatność klienta jest dla nas priorytetem, w związku z czym nie wymagane jest udostępnienie przez Państwa kodu lub wzoru odblokowującego na potrzeby serwisu.

  • Skąd pozyskiwane są części do telefonów i jakiej są jakości?

Części kupujemy tylko i wyłącznie w polskich hurtowniach. Jakość zamienników, których używamy do naprawy jest na najwyższym poziomie. Części oryginalne pochodzą bezpośrednio od producenta.

  • Czy naprawa objęta jest gwarancją?

Tak. Na części zamienne otrzymują Państwo 3 miesiące gwarancji. W przypadku części oryginalnych okres wynosi 6 miesięcy. Gwarancje uwzględniamy tylko i wyłącznie na podstawie dokumentu zakupu.

  • Co oznacza refabrykowany oryginalny wyświetlacz?

Część pochodzi z demontażu zbitego telefonu, w którym sprawny był oryginalny wyświetlacz i dotyk, wymieniona została szybka (digitizer). Decydując się na te rozwiązanie, zachowujemy w swoim telefonie oryginalne kolory.